KURUMSAL STRATEJİ

Hilti corporate strategy

GELECEK İÇİN STRATEJİMİZ - ŞAMPİYON 2020

Şampiyon 2020 bizim kurumsal stratejimizin sonraki bölümüdür ve şunları hedefler; 

  • Pazar payımızı artırmak, 

  • Farklı teknolojiler, servisler ve yazılımlar yaratarak rakiplerimizden ayrılmak, 

  • Değer ve sermaye verimliliği yaratmak. Bu şirketimize kısa vadeli değil de uzun vadeli büyüme planları yaptığımız anlamına geliyor. 

Biz halihazırda satış kapasitelerinde, servislerde ve ürün geliştirmede yapılan büyük yatırımlarla satışlarımızın artışının ve yeni pazar payı edinimimizin  hızını önemli miktarda dengelemiş bulunuyoruz. 

Ama Şampiyon 2020’nin yeni olmasına rağmen stratejimizin büyük bir kısmı aynı kalmıştır; 

  • Müşterilerimizle sıkı ve doğrudan çalışmaya kendimizi güçlü bir şekilde adamaya devam ediyoruz.

  • Farklılaşmış ve modern teknolojiler, servisler ve yazılımlar yaratma konusuna adamaya devam ediyoruz.

  • Ortaya operasyonel mükemmelik çıkarmaya devam edeceğiz.

  • Biz güçlü değerler içeren ve performansa yönelik bir kurum kültürüne kendimizi adamaya devam edeceğiz.

Dünya genelinde 23.000 Hilti takım üyemizle kendileri ve takımları için derin adanmışlık ve yüksek performansla çalışmaya devam ediyoruz.

HILTI HAKKINDA DAHA FAZLA

Hilti temel amaç ve değerleri
TEMEL AMAÇ VE DEĞERLER Daha fazla bilgi
Hilti iş modeli
İŞ MODELİMİZ Daha fazla bilgi
Hilti kurumsal sorumluluğu
KURUMSAL SORUMLULUK Daha fazla bilgi

BU İÇERİĞİ PAYLAŞ

BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN
BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN