GPTW sıralamasında en üst sıralarda yer alan Hilti, takıma sağladığı çeşitli avantajlar nedeniyle Swibeco Avantaj Ödülü'nü aldı. Philip Janssen, “Genel merkezimizde, sağlıktan aile içi hizmetlere, danışmanlık hizmetlerine, spora, akıllı mobiliteye ve sigortaya kadar 25 girişle tüm çalışanlara açık bir fayda portalı uyguladık. Herkes her yıl aynı sayıda puan alır ve bu puanlar, salata barına benzer şekilde, ihtiyaçlarına en uygun faydaları satın almak için kullanılabilir. Faydalarımızın çoğu, Hilti'deki sürdürülebilirlik stratejimizin temel boyutları olan çalışan sağlığı ve yeşil hareketlilik ile ilgilidir," diye açıkladı.
GPTW, şirketleri altı kritere göre sıralıyor: çalışanlar ve liderlik arasındaki güven, sürdürülebilir değer yaratma, liderlik etkinliği, yaşanılan değerler, çalışanların yeniliğe katkıda bulunma bağlılığı ve motivasyonu ile tüm çalışanların potansiyellerini en üst düzeye çıkarma derecesi.
Hilti Grup, dünya çapındaki inşaat ve enerji sektörlerine teknolojik olarak lider ürünler, sistemler, yazılımlar ve hizmetler sunmaktadır. 120'den fazla ülkede yaklaşık 31.000 ekip üyesiyle şirket, doğrudan müşteri ilişkileri, kalite ve yeniliği temsil eder. Hilti, 2021'de yıllık yaklaşık 6 milyar CHF'lik satış gerçekleştirdi. Hilti Group'un genel merkezi, kurulduğu 1941 yılından bu yana Schaan, Lihtenştayn'da bulunuyor. süreklilik. Hilti Group'un stratejik yönelimi, özenli ve performans odaklı bir kültüre ve hevesli müşteriler yaratma ve daha iyi bir gelecek inşa etme hedeflerine dayanmaktadır. www.hilti.group